Tuesday 27 January 2009

Løpetur 220109 Alvøen

Gutta på løpetur en torsdag med oppholdsvær og behagelig temperatur. Vi var Hendrik jr., Geir, Frode og meg (Christen). Guider var Frode og Hendrik som hadde god løpeerfaring i området og skulle vise Geir og meg en runde i området. Det var planlagt en tur på ca 13-15 km i roligt tempo. Frode og Geir skulle lade opp til maratoner på lørdagen, mens vi andre skulle på fest til helgen. (jeg). Vi løp på 1:11:31:54 og ca 13 (ipod)km (teknisk krøll gps). Det gir en snitt tid på 5,485 min/km. Flott tur! Her løper vi gjerne igjen. Alvøen tri 70,3?

Ellers er jeg utrolig glad for at Leiv har fått opprettet denne flotte bloggen. Team Maraton Paris har prøvd før, men kom ikke skikkelig i gang. (få konkurranser), men Team Alvøen blogg blir kanonbra! Dette har jeg sett frem til lenge ! I love Team Alvøen!

1 comment:

  1. Glimrende rapport, Mr. Nike. Så dere skal til Paris en tur, ja...ikke verst. Om dere dumper borti noe mer voltaren så trenger østlandsgjengen noe påfyll :). Hilser fra et snøfylt Holmenkollen i minus 9.

    ReplyDelete