Friday 17 April 2009

Norefjell fiffen.


Veldig kjekt med mange bloggingser, treningaktiviteten har tydeligvis vært høy i påsken. Ser at det blir referert til meg lengre nede her. Tror ikke mitt fravær er så truende til Skarverennet.. :-) Vi var på Norefjell med Østlandsfiffen og prøvde det nye tapsprosjektet til Estatia/Choice. Flotte greier med helårs isbane utendørs.. Ble litt ivrig lørdag/påskeaften og klinte til med mine flotte skøyteski opp til høgevarde, høyeste punkt der nede ca 1500 meter. Det eneste problemet var at det var bare opp opp og opp, litt vel slitsomt og jeg var den eneste jeg kunne se på skøyteski, så jeg kollapset med ryggondt på sofaen vel nede igjen etter 3-4 timer. Har ikke fått trent på 1 uke, men i dag har jeg hentet min nye FUJI sykkel. Rapport og bilde kommer når den er blitt pakket ut. Ha en god treningsdag !

No comments:

Post a Comment