Monday 28 June 2010

Bergen Triathlon 2010 kapittel 2.

Målbevisste triatleter i mål!!


Jeg synes denne dagen burde markeres enda litt til, da jeg fant ytterligere noen flere gode bilder fra "dagen". De første bildene var fra da vi kom i mål og ble heiet og premiert av våre kjære. ca kl22.30 på kvelden. lang dag for alle.




I fint driv !


Support på plass !

Alvøen rekrutt !!

Go gutter !










Godt humør !! (tross alt)

Til slutt takk til Team Alvøen, familie, rampegutter og ikke minst Geir, som fikk meg og oss i mål. Jeg var rimelig oppgitt og tenkte å gi meg da jeg allerede etter 1/4 av syklingen merket da at kneproblemene startet og det ble bare verre etterhvet. Dette fikk Geir vite stadig oftere, men han dro på videre med meg på slep. :-) Vi holdt ut, selv om vi havnet laaangt bak skjema. Geir var betraktelig sprekere denne dagen og hadde nok klart en bedre tid uten kneproblemer våre. Du får knuse til neste år ! :-) 13.59 !

Gratulerer med dagen Geir i dag !!
Lykke til alle sammen med forberedelsene til nye arrangement og høstsesongen ! God sommer !

No comments:

Post a Comment